Wednesday 7 December 2011

MANCHESTER UNITED TERSINGKIR!!!!

3.45 a.m - 8 Disember 2011
LOKASI : Kedai Mamak Subang Perdana

Kejam! Kejam! Kejam! Benci! Benci! Benci!

Ombak Rindu gagal membuat aku menangis, namun tiupan wisel penamat daripada referee perlawanan antara Manchester United vs FC Bassel pada jam 5.45 a.m. pagi tadi berjaya membuat mata ku bergenang air mata. Terguris hati jantan ini apabila pasukan yang aku sanjungi terlkeluar dari Liga Juara-juara (Champions League).

Adeh ...tak tahan dada ni. Bagai ditusuk pedang Thundercat hooooo ....bagai diludah Maya Karin ...bagai ditackle Nemanja Vidic ...dan bermacam-macam kepelbagaian yang bermain diseluruh pelusuk tubuh aku ni. Ranap impian aku nak tengok The Red Devils meraih kejohanan terulung Eropah ni sempena 25 tahun Sir Alex berkhidmat. Aduuuhhh .....

Tapi aku yakin, kekalahan ini akan mendatangkan semangat baru bagi skuad The Red Devils ...dan kami akan kembali lebih bersemangat dan lebih hebat!!! Tinggal Liga, F.A. Cup dan Euro Cup untuk diburu. Glory! Glory! Man United!!!!

No comments:

Post a Comment