Friday, 22 June 2012

Futsal Futsal Futsal .....

Aku tak tahu ape nak cakap perasaan aku terhadap futsal ni. Kegilaan, keminatan, kehobian, kebestsan, ketagihan, kerakusan, keghairahan, kewafalenalana ....haaaa ...kan aku dah cakap aku tak tahu ape nak ditranslatekan pasal perasaan aku nih. Gila! Gila! Gila! Aku suka sangat main futsal.

Lagi seminggu nak tournament. Cam biasa, senior macam aku masuk Team B. Team A dipenuhi dengan bebudak muda. Dengan harapan Team A akan merampas kembali Piala Futsal PEKA daripada SYABAS.

Disebabkan ni aku rasa tournament terakhir aku kat PNSB, so aku dah bersedia untuk berjuang bermati-matian. Aku dah bersedia menerima kesakitan dan kecederaan seluruh badan. Aku akan naikkan martabat Team B!!!!

Cayok!!!!

1 comment: