Wednesday 4 April 2012

LEMONADE FOR SALE!!! FROM DAMIA HANNAH!

Pada suatu petang .....

"Arghh ...Dah lambat ni! Nak Pakai Kasut Ape ni?"

"Errmmmh....salah kasut pulak!!!"

"Kasut ni okay tak?"
"Nampak macam cantik? Try test tengok!"
"Macam okay je ....boleh lah ...karang lambat pulak ..orang ambik tapak abes aku"
"Nasib baik sempat sampai ..,preparation dulu sebelum berniaga"
"Cuci cuci cuci dulu ...."
"Alhamdulillah ...dah dapat doploh hengget"
"Yes!!! Cecah target! Tiga ploh hengget!!!!"
"Time to balik! Dapatla kumpul duit sikit2 nak sponsor dewan Pak Long aku kawen nanti hehehe!"

Hehehehe! Terima kasih anak buahku Damia Hannah ....ni la anak buah aku Damia Hannah. Dah besar kan? Baru setahun lebih je tapi cerdik bebenor. Sebenarnye ni projek adik aku, Nur Atiqah Aisyah. Dia nak masuk pertandingan fotografi peringkat sekolah yang bertajuk "Kanak-kanak dan Wang". Ntah camne la sekolah dia bagi tajuk camni? Damia Hannah menjadi model utama bagi projek adik aku.. (nak amek Hanis Zalikha mahal sangat payment).

Damia Hannah yang sangat comel ini berjaya memainkan peranan sebagai seorang penjual Lemonade di peringkat mukim Setapak. Hehehehehe! Gitulah ceritenye ....

4 comments:

  1. damia hannah ni sangat comel kot. pandai dorang amek gambar untuk dijadikan jalan cerita~

    ReplyDelete
  2. Sangat comel kan? kan? kan? Sebenarnye diorang ambik gambar takde jalan cerita pun....ada dalam seratus lebih gambar kot? gambar yang dipilih hanya satu ....saya yang ambik dua tiga gambar pastu susun pastu buat jalan cerita sendiri :)

    ReplyDelete
  3. last pict cute..rambut penyek..muka penat..love it!

    ReplyDelete
  4. Macam berusaha bersungguh-sunggunh kan?

    ReplyDelete