Sunday 29 April 2012

The Biggest Derby Of All Time


Masanya telah tiba ....bertekad bersemangat ...capai cita murnimu ..rakan muda ..Eh? Ape kene mengene ngan tajuk ni? Hahahaha!

Inilah masanya! Masa dimana dua kelab daripada Manchester bertemu untuk membuktikan siapakah kelab terbaik Manchester. Masa yang menentukan dimana trofi Barclay Premier League akan berada pada penghujung musim ni. Masa yang akan membuktikan siapa Pengurus terbaik pada musim ini. Masa yang akan menyaksikan mata aku bengkak-bengkak merah sebab menahan mengantuk tengok game yang akan dimainkan pukul 3 pagi ini.

Tiada siapa yang boleh menghalang aku untuk menonton perlawanan yang mendebarkan ini. Walau ditakdirkan Singa di Zoo Negara terlepas dan cuba menerkam aku di kedai mamak ketika game ni, akan aku lututkan otak si Singa tersebut. Jangan ganggu aku!!!!

Kita tunggu dan lihat ....

Selamanya United!!!!


No comments:

Post a Comment