Wednesday 7 December 2011

Satu Detik Satu Masa Satu Perasaan

Dengan lafaz Bismillahirahmanirrahim,

Alhamdulillah, terciptalah satu blog di kala aku kebosanan di pejabat. Aku tahu, aku dah ambik sedikit masa yang diamanahkan untuk membuat kerja untuk buat blog ni. Maap Boss, inilah akibat terlalu lama meninggalkan staff kat opis tanpa pemerhatian hahahahaha!

Aku takde tujuan spesifik pun untuk mewujudkan blog yang aku sendiri tak tahu macam mana rupa bentuknya ni. Sepanjang hari aku mendengar cerita dari orang sekeliling aku yang berceritakan blog si polan ni best, blog si polan ni lagi best dan macam-macam lagi yang best yang diorang cerita.

Dengan niat ingin tahu, lalu berlayarlah aku ke alam Google untuk mengenalpasti apakah maksud 'Blog' ini sebenarnya. Apakah ianya sejenis makhluk 4 kaki? Makhluk asing yang telanjang? Atau anak ketua kampung yang digilai ramai.

Nah...sekarang baru aku tahu apa itu blog dan aku sedang menaip isi-isinya sekarang. Terima kasih Google. Aku harap blog yang tercipta ini tidak terhenti disini sahaja.

Errr...untuk mengelakkan aku mendapat sampul surat yang kemungkinan aku tahu isi perutnya dari majikan aku, aku terpaksa berhenti di sini dahulu. Insya Allah kita akan bertemu lagi.

No comments:

Post a Comment