Thursday 2 February 2012

HADIAH BESDAY LAGI UNTUK HARIMAU TUA

Hadiah dengan Nickname aku..Ong ong!
Yahuuuu! Hari ni walaupun terlampau busy melayan kerenah Safety-safety Technician aku, at the end of the day aku dapat hadiah besday lagi!!!! Yabeda beduuuu!!!

Hadiah besday aku yang pertama dihadiahkan oleh kawan baik aku, Puan Anoit!!! Hahahaa! Thank you Anoit. Macam gambar di atas, dengan nickname aku. "Ken?" panjang ceritanya. Nanti ada masa aku cerita.

Hadiah kedua, tentulah daripada orang yang tersayang....Cik Ziana. Terima kasih Cik Ziana, sayang awak ketat-ketat : )

Nak tahu ape hadiah dia? Ni haaa ....

Jam Tangan Fossil, Genuine Leather Uuuuuu ....
Aku dah cakap, takyah beli hadiah, aku pun dah tua, tak kisah pun ada hadiah ke takde hadiah. Tapi beliau dah beli jugak dan aku suuuuuuuuuuuuuuka sangat-sangat. Terima kasih 3,000,000 kali Cik Ziana!!!! Love you sooo much! (Mesti korang meluat tengok aku mengeluarkan ayat-ayat cinta kan? hahahaha!)

No comments:

Post a Comment