Thursday 16 February 2012

Kisah Kucing, Koala, Katak dan Orang Bertopi Merah


Orang Bertopi Merah : Weih, Kucing, Koala, Katak ...korang tengok ape tu?

Kucing : Ko tak nampak ke depan kita ni ape?

Koala : Ntah? Aku tengok Kucing ngan Katak pandang depan, aku pun pandang depan laaa ...

Kucing : Sengal betul la ko ni Koala, kan kamera kat depan kita ni. Dok diam-diam jangan gerak.

Katak : Sengal...

Koala : Orang Bertopi Merah, ko pandang la depan jugak, nanti gambar kita masuk tv..

Orang Bertopi Merah : Ye ke? Okay2 ...aku pun pandang depan gak la ..lalalalaaa ...

Kucing : Adoyai ...nasib baik la aku takde siku ..kalau tak dah lama aku siku si koala ni. Kita tak masuk tv la ...tu bukan kamera tv ...tu kamera Samsung Galaxy S ...paling kuat pun muka kita  masuk internet ..

Katak : Laaa ...ye ke? Ye ye je aku senyum dari tadi, ingat dapat masuk NONA ke? ..Bersamamu ke? Hantu dalam Botol Kicap ke?

Oranng Bertopi Merah : Katak, ko tu katak ..katak adalah binatang ...bukan hantu ...camne ko nak masuk dalam botol kicap plak???? Errr ...boleh aku tanya? Camne kita bleh ada kat internet plak?

Kucing : 1, 2, 3 Sengal!!! ....macam biasa la ....kalau tuan kita boring, nilah keje dia ...ambik gambar ntah ape-ape ntah pastu masukkan dalam blog dia tu ....

Orang Bertopi Merah/Koala/Katak : Ooooooo ....

Koala : Errr .....so kita ni kategori ntah ape-ape ntah la?

Katak : Blog tu ape?

Kucing : DIAAAAAAM!!!! DIAAAAM!!! DIAAAAAM!!!!!!




2 comments: