Friday 20 January 2012

Birthday Present for 32 Years Old Tiger

Nike Street Gato

At last! After months of waiting! Dapat jugak kasut futsal baru! Hehehe! Thanks Bro Heiqal for the present! Aku dapat hadiah ni sehari sebelum besday aku yang ke 23 eh? 32? eh? 23? eh? 32? eh eh eh eh?

Hahaha! And pada hari kejadian, yakni bersamaan 20 hb Januari 1980, lahirlah seorang umat nakal bernama Khairul Nizam Bin Mohammad @ Ken. Dan pada hari ini, 20 hb Januari 2012, selepas 32 tahun dilahirkan, Cik Ziana telah mengeluarkan wang sakunya yang dikumpul dalam tabung buluh semata-mata untuk membuang kahak bersama aku di satu  tempat berhampiran kawasan parking bawah tanah yang digelar Kotak Merah atau  dalam bahasa Britishnya seperti di bawah :


Tak cukup dengan itu, Cik Ziana telah berpakat bersama-sama Geng Degil di sebuah restoran mamak terulung, Restoran bunga Emas dengan hidangan yang lazat! Terima kasih Cik Ziana and Geng Degil sekalian! Amat terharu aku ini. 

Kek Sodap!
Ayam Sodap!

Tak cukup dari satu kejutan ke satu kejutan ...di penghujung hari ...satu lagi kejutan aku terima! En. Oren tak dapat nak berganjak dari bunga emas! Yahuuu! En. Oren oooh En. Oren ....


No comments:

Post a Comment