Tuesday 17 January 2012

Makan Malam Di IKEA

Haaaa ....mesti korang pelik kan? Tajuk makan malam di IKEA, tapi aku kat area Titiwangsa yang berlatar belakangkan KLCC. Hehehehe, sebenarnya ni aku bergambar kat satu frame gambar yang dijual di IKEA hehehehe!
Ni baru betul ...semalam aku makan kat cafeteria IKEA. Menu aku, chicken breast dengan sayur-sayuran. Cik Ziana plak makan meetball ngan fries macam gambar kat bawah ni :


Sedapkan dia membaham? Terdapat juga egg tart dan Mushroom Soup tambahan bagi hidangan kami. Secara keseluruhan penialaian aku :

Chicken Breast : 2 bintang (sebab dah sejuk)
Meat Ball : 3 bintang (sedap tapi sejuk gak)
Mushroom soup : 3 bintang setengah (suam dan rasa macam biasa)
Egg Tart : 3 bintang (memang rasa egg tart dan tiada yang istimewa)
Scenery : 4 bintang (cantik sebab nampak suasana senja dan shopping complex keliling)



Sedap ke tak sedap, aku makan gak sebab perut dah lapar hehehehehe ....




No comments:

Post a Comment